[ b ] [ int ] [ ipn ] [ search ] [ mod ]

/b/ - Laheychan

Forum miłośników propanu i butanu
Ładuję...
E-mail
Temat
Komentarz
Weryfikacja
Flaga
Plik
:
Osadź
Hasło (do usuwania postów)

No.57874Odpowiedź

nawet szaro
33 posty oraz 6 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

No.66109

File: 1489242093720.mp4 (689,11 KB, 720x940, 914whyZK0oS._CB297914004_.mp4) ImgOps Google

na amerykańskim amazonie w dziale z ubraniami są teraz takie filmiki obok zwykłych zdjęć. najs, mozna obalać.

No.66720

allegro znowu mocno. aż mi się oczy zaszkliły.

No.66722

>>66720
Słodkie Aż mi się odechciało kopać wybrednego bachora xD



File: 1489917767544-0.jpg (1,74 MB, 2592x1944, 00-CAPA-POT-CUBA-o-que-faz….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1489917767544-1.jpg (198,5 KB, 960x720, 05-hotel-inglaterra-onde-s….jpg) ImgOps Exif Google

File: 1489917767544-2.jpg (143,27 KB, 960x720, 17-Malecon-o-que-fazer-em-….jpg) ImgOps Exif Google

No.66557Odpowiedź

Siemanko podróżnicze świry.
Jak wiadomo anon znaczy marzyciel, a im bardziej spierdolony tym większe ma marzenia. W zwiazku z tym rozpocznijmy nasze podróże palcem po google mapie. Ja wybrałem się z moją kochaną fruźką do Havany na Kubie i odwiedziliśmy muzeum rewolucji kubańskiej. Jedliśmy też dobry miejscowy szit (niestety często w Hotelu, bo ten francuski pudelek nie chciał chodzić do faweli. Spędziliśmy też dużo czasu na plaży ;]

a jak tam wasze pozakontynentalne podróże? Piszcie i wstawiajcie fotaski

pzdr

No.66558


No.66559

http://nomoremaps.com/o-nas/artur/

ehhh, chciałbym zresetować życie i zacząć kompletnie od nowa

No.66610

File: 1489961462705.jpg (2,09 MB, 2448x3264, 1429387922715.jpg) ImgOps Exif Google

w podróżach najlepszy jest dla mnie zawsze powrót do domu, zbyt neurotyczny jestem żeby żyć za długo z dala od ww., ciągle w podróży z miejsca na miejsce albo na permanentnym wygnaniu



File: 1485950334926.jpg (37,21 KB, 597x843, #neverforgetpolishwarcrime….jpg) ImgOps Exif Google

No.63776OdpowiedźOstatnie 50 postów

Alternatywnie: Wałęsa to jednak TW Bolek edition

Ostatni post: >>63717

Poprzednie:
#8 → >>62117
#7 → >>59698
#6 → >>57926
#5 → >>55496
#4 → >>54623
#3 → >>51962
#2 → >>50122
#1 → >>45844
251 postów oraz 102 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

No.66615

File: 1490002984743-0.png (24,2 KB, 306x210, Screenshot from 2017-03-20….png) ImgOps Google

File: 1490002984743-1.png (85,27 KB, 458x656, Screenshot from 2017-03-20….png) ImgOps Google

technokracja mocno

No.66707

>>66705
>Don't let the Liberals, Socialists, Marxists, Communists and others on the political Left destroy what our forefathers have fought for.

to uczucie gdy jeśli cokolwiek pociąga mnie w komunizmie, albo w państwach typu Korea Północna, to właśnie społeczny konserwatyzm xD

o ile liberałów na luzie można posądzić o MUUUUUUUUH DEGENERACJĘ, tak reszta pasuje do tej układanki jak pięść do nosa. chyba że rozumiemy komunizm tak jak Winnicki, który nazwał protestujących przeciwko reformie edukacji

ale zawsze mnie intryguje, dlaczego gdy mowa o DEGENERACJI, nikt nie mówi o kapitalizmie albo konsupcjonizmie, a jeśli już mowa o tym drugim, to próbuje go zwalić na marksistów czy kurwa komunistów (>KONSUMPCJONIZM >KOMUNIZM)

No.66710

Nowy thread: >>66708



File: 1489703317811.jpg (27,85 KB, 463x720, pedau.jpg) ImgOps Exif Google

No.66427Odpowiedź

Anon chyba przystojny, ale spierdolony here.
Staram sie miec neutralny wyraz twarzy. A co do tego przystojny to przesadzilem, ale mam ladna modna fryzurke, zadbana cere, umiesnione cialo dzieki silowni, w miare modne i eleganckie ciuchy, wiec mysle ze wygladam

Czesto loszki sie na mnie patrza, ale nigdy sie nie usmiechaja. Ja oczywiscie odwracam wzrok jak spierdolina.

I teraz mam pytanie czemu te loszki na mnie sie patrza?
>hahaha jaki brzydal i spierdolina
>o kurwa ale przystojniacha, jebalabym, nie dadza mi nigdy ;_;

Nie wiem ktora opcja jest prawidlowa. Ja sie czesto na ladne loszki patrze ale sie nie usmiecham bo jestem niesmialy. A jak to jest z loszkami ktore i tak maja w chuj atencji od sebixow a ja jestem tylko zwyklym przechodniem?
10 postów oraz 2 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

No.66445

File: 1489707424652.jpg (67,8 KB, 520x360, 1441647170434.jpg) ImgOps Exif Google

>znowu ta dyskusja
bez pewności siebie możecie mieć kwadratową szczękę, 190 centymetrów i chłodny zarost, ale jak pogadacie z loszką i wyjdzie na wierzch wasz autyzm, to skończycie waląc konia w skarpetkę jak garbaty grubas który również jej nie posiada

tymczasem wbijam do tramwaju i widzę pizdokleta w brylach z tłustymi włosami i chujowym trenczu z materiału polaropodobnego, który trzyma niemal pod pachą myszkę zahaczającą o 7/10. dziwię się, ale za moment dowiem się, dlaczego. posyłam temu rozchełstanemu obsrańcowi bazyliszkowe spojrzenie, a ta kurwa zamiast spuścić lampy w czubki butów odwdzięcza się pięknym za nadobne. lekko mruży oczy, zupełnie jakby chciał powiedzieć
>NO CO KURWA WIESZ KIM JA JESTEM KUHWA? ZARABIAM DWA TYSIĄCE NA RĘKĘ KUHWA, JESTEM KUHWA KIMŚ

i wtedy odpuszczam, kiwam głową w cichym szacunku, bo może to anon. taki, który kiedyś zrozumiał że za samobiczowanie się całe życie i robienie z siebie spierdoliny nikt nie da mu orderu albo księżniczki jak w filmie. a pewność siebie wywiedziona nawet z dupy i niepoparta kompletnie niczym to waluta o najdogodniejszym kursie w tym pierdolonym kuglarskim festiwalu zwanym życiem

No.66450

>>66445
tyle prawdy, quality post

No.66468

>>66445
JEDNYM POSTEM WYJAŚNIŁ TEMAT [ZOBACZ JAK]

bardzo szanuję



File: 1489702982168.png (6,19 KB, 500x250, Oekaki.png) ImgOps Google

No.66422Odpowiedź

MARTWY CHAN JEST MARTWY
4 posty oraz 2 obrazki pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

No.66428

>>66426
a gówno panie oficerze, robię kupę z dupy do kibla lurkując 24/88

No.66452

>>66425
chyba czterech

No.66453

File: 1489746241091.png (607,7 KB, 565x639, 2017-03-02.png) ImgOps Google

>>66452
z moich błyskawicznych obliczeń wynika, co najmniej ośmiu xD

three's a crowd



File: 1489507655247.jpg (37,69 KB, 779x530, Kasia-Tusk.jpg) ImgOps Exif Google

No.66273Odpowiedź

Księżniczka Europy kończy w tym roku 30 lat.
5 postów oraz 5 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

No.66311

File: 1489530565600.jpg (52,6 KB, 639x426, 3e18e579609e6f2ae1e6ad7f41….jpg) ImgOps Exif Google

Kasia za bardzo przypomina jej starego, żeby mi się mogła podobać. Nie żeby była przez to brzydka czy coś, ale jakbym obalił to czułbym się trochę homo

No.66314

File: 1489558415363.jpg (134,69 KB, 1275x637, e3c68426c0f90ddf9d4d04c4b4….jpg) ImgOps Exif Google

kasia kasia kasia kasia kasia kasia kasia kasia kasia kasia kasia kasia

No.66324

>>66314
suka z mordą psa tuska



File: 1489390101329.jpg (380,88 KB, 2592x1728, maxresdefault.jpg) ImgOps Exif Google

No.66178Odpowiedź

>jedziecie tramwajem
>jakaś loszka rozmawia po ukraińsku przez telefon
>losowy polaczek podchodzi do niej, zaczyna ją wyzywać od banderowców i każe jej wykurwiać
co robicie?
26 postów oraz 13 obrazków pominięte. Kliknij Odpowiedź aby zobaczyć.

No.66288

File: 1489515863867.jpg (220,68 KB, 900x900, unnamed.jpg) ImgOps Exif Google

>>66287
>dopuszczać jakieś wyjątki
mówienie, że wszystkie ukrainki to kurwy poza Oksaną i Olgą to też fałszywy stereotyp.

>zorientować się, że mowa o jakiejś przeciętnej Oksanie napotkanej na ulicy lub w klubie

czyli nagle zawężamy się z całego narodu na bywalczynie klubów nocnych

No.66289

File: 1489516231766.png (96,65 KB, 250x326, 1291632248296.png) ImgOps Google

>>66288
mówimy o przeciętnej dziewczynie w wieku 16-25, jebać twoje szare myszki. trudno żebym pisząc "ukrainki to kurwy" albo implikując to miał na myśli wiejskie baby które palą świeczki świętemu Onufremu i zawodzą w cerkwi. nara troll'u bo chyba się nie DOgadamy

No.66290

>>66289
przeciętna dziewczyna w wieku 16-25 nie istnieje



Usuń post [ ]
[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7] [8] [9] [10] [11] [12] [13] [14] [15] [16] [17] [18] [19] [20] [21] [22] [23] [24] [25] [26] [27] [28] [29] [30] [31] [32] [33] [34] [35] [36] [37] [38] [39] [40] [41] [42] [43] [44] [45] [46] [47] [48] [49] [50] [51] [52] [53] [54] [55] [56] [57] [58] [59] [60] [61] [62] [63] [64] [65] [66] [67] [68] [69] [70] [71] [72] [73] [74]
| Catalog
[ b ] [ int ] [ ipn ] [ search ] [ mod ]